Witam
Mam problem z routerem, problem polega na tym, że po podłączeniu routera przez około 2-3h wszystko jest dobrze, następnie znika internet, (laptopy nadal są połączone z routerem), można wejść na stronę konfiguracyjną routera. Jedyne co pomaga to restart routera, wtedy wszystko znów działa około 2-3h i tak w kółko.
Więc uważam, że problem leży gdzieś na połączeniu modem -> router. Modem to Motorola seria 51xx.
Wcześniej używałem routera TP-LINK WR543G i nie było nigdy żadnego problemu. Teraz też używam starego routera i nie ma żadnego problemu.
Jakieś pomysły w czym może być problem?
Jak wygląda port WAN kiedy występuje problem? Oprogramowanie masz najnowsze dostępne na stronie producenta? W DHCP Settings dopisz jakieś DNS-y -
W WAN jest tak jakby cały czas był połączony. Oprogramowanie zaraz sprawdzę, mam router ver. 9.1, na stronie producenta ejst tylko V9 (http://www.tp-link.com.pl/support/download/?model=TL-WR841N) będzie ok? Zaraz dopiszę DNSy.
Miałem najnowszy oprogramowanie.
EDIT. Zrobiłem wszystko tak jak w tej konfiguracji. Mam nadzieję, że to pomoże.
EDIT 2. Nie pomogło, właśnie się rozłączył.
Zrób taki test -
Sprawdzimy gdzie jest problem.
Jak rozłączy to daj zrzut ze Statusu. Jeszcze jedno, czy przez połączenie kablowe router-komputer dzieje się tak samo? Pokaż mi zakładkę Network z rozwinięciem do LAN.