Czcigodni,
Mam u klienta TL-R600VPN. Skonfigurowałem na nim serwer PPTP i ustawiłem konta. W zasadzie wszystko działa jak należy - łączy się i jest OK.
Po kilku godzinach nieużywania PPTP występuje problem z połączeniem. Mianowicie - z Windows 7 dostaję error 807. Po restarcie routera funkcjonalność wraca do normy. W tym czasie internet chodzi bez problemu, na router mogę wejść z zewnątrz (i go zresetować).
Firmware Version: 1.2.0 Build 130216 Rel.61471n
Hardware Version: R600VPN v1 00000000
W opcjach nie znajduję żadnej informacji nt. usypiania usługi. Podczas próby połączenia się do 'nieżyjącego' serwera VPN w logach nie zostaje żadna informacja.
Czy macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam,
M.
Witam,
nie sądziłem, że TP-Link świadczy usługi supportu w Polsce :-). Dziękuję za informacje i namiar - jutro będę walczył z tematem i opiszę efekt - może komuś się przyda.
Pozdrawiam,
MP.