R600VPN - problem z połączeniem VPN po długim czasie nieużywania

Czcigodni,
Mam u klienta TL-R600VPN. Skonfigurowałem na nim serwer PPTP i ustawiłem konta. W zasadzie wszystko działa jak należy - łączy się i jest OK.
Po kilku godzinach nieużywania PPTP występuje problem z połączeniem. Mianowicie - z Windows 7 dostaję error 807. Po restarcie routera funkcjonalność wraca do normy. W tym czasie internet chodzi bez problemu, na router mogę wejść z zewnątrz (i go zresetować).
Firmware Version: 1.2.0 Build 130216 Rel.61471n
Hardware Version: R600VPN v1 00000000

W opcjach nie znajduję żadnej informacji nt. usypiania usługi. Podczas próby połączenia się do 'nieżyjącego' serwera VPN w logach nie zostaje żadna informacja.
Czy macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam,
M.

Polecam kontakt z supportem TP-linka, tam na pewno uzyskasz fachową pomoc dla urządzeń SMB. Jak się dodzwonisz to kolega Rafał Sas zajmuje się SMB.

Witam,
nie sądziłem, że TP-Link świadczy usługi supportu w Polsce :-). Dziękuję za informacje i namiar - jutro będę walczył z tematem i opiszę efekt - może komuś się przyda.
Pozdrawiam,
MP.

Pewnie że świadczy dlaczego by nie? Spokojnie dzwoń:

Proszę zaktualizować firmware urządzenia do wersji 130831 zamieszczonej pod adresem:
http://www.tp-link.com.pl/support/download/?model=TL-R600VPN&version=V1#tbl_j
powinno to rozwiązać problem.
Aktualizacji należy dokonywać będąc podłączonym bezpośrednio do urządzenia.

Dziś wieczorem będę testował.

Zgodnie z oczekiwaniami - update firmware pomógł. Uptime routera +3 dni i łączę się bez problemu :-).
Pozdrawiam,
M.

Dzięki za informację pewnie przydadzą się na przyszłość dla innych użytkowników. Pozdrawiam Administrator!