Problem z internetem TD-W8901G TD-W8951ND

Witam. Mam problem z internetem od jakoś 2 miesięcy rozłącza codziennie po kilka razy ... :confused: przez 2-5 min nie ma internetu dzwoniłem wiele razy do suportu Orange i w końcu przysłali technik on sprawdził linie tłumienie itp zalecił mi wymianę modemu wiec wymieniłem z TD-W8901G na TD-W8951ND Problem nadal występuje nie wiem co robić :frowning: o to logi z rutera

Dodam jeszcze ze gdy nie ma internetu dioda ADSL sie świeci

Jest to mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość :slight_smile:

Zaszumiona linia telefoniczna generuje zakłócenia które mają wpływ na stabilność połączenia.

Jak to naprawić ? O.o Tydzień temu był technik i wszystko sprawdzał powiedział ze jest okej :confused:

Sprawdzić linię telefoniczną w domu/mieszkaniu, sprawdzić filtry ADSL jeżeli takowe posiadasz, instalacja powinna być wykonana od przyłącza przewodem parowanym YTKSY. No ale trzeba mieć o tym jakieś pojęcie.

Nie będę ukrywał ze nie znam się na tych sprawach :confused: i nie mam pojęcia jak to zrobić :confused: zresetowałem ruter i sygnał/szum sie trochę zmienił :slight_smile: Są jakieś opcje w ruterze które pozwalają na zwiększenie tego ? Z góry dziękuje za pomoc :slight_smile:

Sam widzisz że pojawiły się już błędy CRC. Podłącz tylko sam router na przyłączu i sprawdź czy stosunek sygnał/szum skoczy w górę. Jeżeli nie linia jest już słaba na przyłączu.
Na słabszych liniach dobrze spisują się modemy na chipset-ie Broadcom-a np, W8950 czy W8960 lub innych producentów.

Witam to znowu ja :smiley: przyszedl technik wczoraj i zmienił linie :wink: sygnał/szum się zmienił ale martwią mnie te logi :frowning: co mam zrobić ? :confused:

Połączenie jest stabilne teraz?

niestety rozłączyło mnie ale tylko raz :slight_smile: Mógłbyś mi wytłumaczyć co te logi znasz ? :confused: I dlaczego spadła prędkość internetu do 7 mega :confused:

Co [quote="Krystian, post:9, topic:8245"]niestety rozłączyło mnie ale tylko raz[/quote]
Raz na dobę musi rozłączać to normalne w tej usłudze.

Błędy w komunikacji PPP między routerem a serwerem, niestety nie masz na to wpływu. [quote="Krystian, post:9, topic:8245"]I dlaczego spadła prędkość internetu do 7 mega :/[/quote]
Jaką prędkość masz na umowie? Z jakiego połączenia na routerze korzystasz ADSL2+ czy D.GMT

Korzystam z połączenia ADSL2+ na umowie mam do 10 mega ale zawsze miałem powyżej 10 ... Mozna zobaczyć w pierwszym poście :slight_smile:
Wymieniłem dziś wszystkie kable na nowe :slight_smile: i nadal to samo dzwoniłem dziś do Orange i powiedzieli ze technicy powinni rozwiązać sprawę do jutra :slight_smile: wiec zobaczymy Dodam jeszcze ze znowu pojawiły się błędy CRC ... :confused:

Masz telefon na linii? odłącz go całkowicie wraz ze spliterem/filtrem i sprawdź czy parametry synchronizacji się zmieniły.
6 Mbit Ci zrobili pewnie przez błędy ( technik przyciął) ale przy Twoich parametrach powinieneś mieć stabilne 8-9 choć w pierwszym poście miałeś pełne 10.

Przestaw na G.DMT i zobaczymy.

Telefon od 2 lat mam "zawieszony" :slight_smile: zmieniłem na G.DMT i o to efekty Wczoraj wieczorem dostałem sms'a od Orange ze usterka została naprawiona a błędy w logach nadal sa :confused:

Jak teraz z rozłączaniem?

Przepraszam za dłuższa nieobecność lecz bylem na wakacjach :] wróciłem nie dawno z tego co mi wiadomo technicy zmienili linie jakieś karty w centrali itp ... co dziwne mam 12 mega i nie rozłącza lecz błędy w logach nadal są i te CRC... Co zrobić ? zostawić tak ? :frowning: dodam jeszcze ze ping podskoczył o 20 + :confused: gdy brat grał w rożne gry miał ping 40-45 a teraz ma 60-70 nawet w nocy

Pomoże ktoś ? :frowning:

Tu już więcej nic nie zrobisz przy takiej linii. Możesz próbować jedynie z innymi modemami np. na chipsecie Broadcom-a

Spróbuj jeszcze ustawić ręcznie modulację ADSL2 (bez plusa) Ryzykujesz wprawdzie nieco obcięciem prędkości ( max o 1Mb/s) ale powinno mniej sypać błędami. Na ping nic nie poradzisz. Neostrada do grania się nie nadaje, zrozumcie to wreszcie...