Może i proste, ale dla takiego laika komputerowego jak ja to czarna magia. Jak mogę sprawdzić jaka jest pula podsieci głównego routera?
Podłącz się bezpośrednio do router CISCO EPC3928S i sprawdź jaką adresację dostajesz -
Przykład:
CISCO EPC3928S - 192.168.1.1
TP-link - 192.168.1.254 - zakładka Network -> LAN
lub
CISCO EPC3928S - 10.0.0.1
TP-linka - 10.0.0.254 - zakładka Network -> LAN
Teraz podłącz się przez TP-linka i też daj obrazek z ipconfig /all
Czyli w ogóle nie masz połączenia z głównym routerem? Konfigurowałaś jakoś tego klienta?
Za drugim razem miałam być połączona też bezpośrednio z ruterem głównym i do tego z tp-linkiem? Przepraszam ale laik ze mnie.
To chyba logiczne. Jeżeli TP-link jest w kliencie to musi dostawać skądś adresację. Musi być podpięty do routera z DHCP.
jak podpięłam tp - linka do rutera i kompa do rutera to znajduje mi tylko sygnał toya a tp-linka nie widzę.
Przepraszam ale zgłupiałem. W pierwszym poście mówisz o podpięciu bezprzewodowym TP-linka do CISCO a teraz podłączasz kablowo?
W trybie klient TP-link jest odbiornikiem i nie rozsyła sieci bezprzewodowej (SSID).
W swoim poście mówiłem o podpięciu bezprzewodowym:
Jeszcze raz od początku. Zresetuj go do ustawień fabrycznych, podłącz kabelkiem do komputera. Zaloguj się. Nie zmieniaj na karcie sieciowej komputera adresu. Musi być ustawione na automatyczne pobieranie adresu IP. Teraz spróbuj zmienić adres LAN na 192.168.0.222, ale żeby to zrobić to w okienku wyżej ustaw na Static IP i tak zostaw. Oczywiście w zakładce Working Mode ustawiasz opcję Client.
tylko że ja nie mam opcji Static IP
Masz zły tryb wybrany ? chyba.
W Twoim przypadku może być problem z ym WR702N, ale spróbujmy:
Przywróć ustawienia domyślne w WR702N przyciskiem reset.
zaloguj sie na stronę konfiguracyjną http://192.168.0.254/
Przejdź do sekcji Quick Setup i kliknij Next.
Wybierz Tryb Client i kliknij Next.
Kliknij Survey i wybierz Swoją sieć WiFi. Wpisz poprawie hasło w polu password. i kliknij Next.
Gotowe kliknij reboot i potwierdź restart klikając OK.
Poczekaj aż urządzenie się zrestartuje i wyłącz je z prądu.
Zrestartuj główny router.
Podłącz WR702N do dekodera i włącz do prądu.
Sprawdź czy wszystko jest OK.
Nic z tego. Nie działa.
Pokaż screeny jak to masz skonfigurowane że niby nie działa.
problem jest taki że nie masz "routera" to co dostałaś od toyi to modem (router w trybie bridge) i może brakować adresów IP dla innych urządzeń.
Możesz spróbować poprosić operatora o przestawienie Cisco w router.
http://www.tp-link.com.pl/resources/software/TL-WR702N_V1_141203.zip proszę pobrać aktualne oprogramowanie i uaktualnić.