Pewnie masz cyfrową linię po dialogu więc potrzebujesz modem/router który wspiera annex B lub jeśli przeszedłeś na VDSL potrzebujesz modemu VDSLowego. Czy masz jakieś urządzenie które tam działa?
Posiadam tylko modem dostarczony od neti działa ale łacze się zrywa słaby zasięg.
Co to za model urządzenia?
teraz poszło
Dzwoń do operatora z tymi zerwaniami bo jeżeli to wina linii telefonicznej to żaden router nie da rady. Co do zasięgu to jest kilka sposobów -
Rozumiem iż nie mam czym zastąpić tego rutera choćbym chciał?
Nie odpowiedziałeś na podstawowe pytanie jaka to linia analogowa czy cyfrowa i w jakiej technologi masz dostarczony ten internet? Pokaż jakieś parametry z synchronizacji NS-a.
Za bardzo nie wiem jak to wszystko sprawdzić ?
Szybkość połączenia: 12.48 Mbps Downstream / 1.02 Mbps Upstream czy o to chodziło?
Sprawdź na umowie albo dzwoń do swojego dostawcy jeżeli tam nie znajdziesz takich informacji.
Parametry linii powinny być w konfiguracji NS-a w zakładce Połączenie z internetem ->WAN DSL.
PRZYKŁAD:
Zakładam że wiesz jak zalogować się do NS-a jako administrator!?
Pokaż jeszcze zakładkę Statystyki z tego WAN-a z dokładnymi parametrami synchronizacji.
Ja tu widzę ADSL w opcji 10/1 Mbps.
Dialog działał na Annex B i powinieneś szukać urządzenia które taki annex obsługuje.
W przypadku TP-Linka każde urządzenie ADSL które będzie miało w modelu literkę B
Tak domyśliłem się że z anex-b, a może jakiś konkretny w miarę dobry ruter z kontrolą rodzicielską. ?
Moja propozycja to TP-Link W8970B - tylko tak jak powiedziałem. Słaba linia może mieć wpływ na stabilność działania każdego urządzenia.
Tak szukałem takiego tylko na rynku polskim trudno dostępne z anex-b
Poszukaj popytaj, u dystrybutorów. Model występuje na polskiej stronie.
Dobra spróbuję, napisałem do trzech firm może któraś się odezwie.
Niestety po próbach kontaktu z dystrybutorami TP-LINK które znalazłem na oficjalnej stronie, nie było żadnego odzewu :(. Znalazłem inne firmy np. Acer które posiadają anex a i b tylko nie mam doświadczenia z ta firmą.