Diody LAN migają w TD-W8951ND

Witam, kupiłem sobie TD-W8951ND ponieważ muszę oddać mojego Liveboxa. Przełączyłem wszystkie kable LAN i kabel ADSL do TD-W8951ND i migają mi diody LAN. Nie mogę zainstalować routera ponieważ wyskakuje mi błąd 006 i instalator każe mi sprawdzić czy router jest dobrze podłączony, w wyniku tego nie mam internetu na tym routerze. Czemu tak się dzieje?

Diody od portów LAN powinny migać tylko jeśli jest podłączone do nich inne urządzenie.
Jeśli mrugają mimo braku podłączonego urządzenia (to znaczy że switch tego routera jest uszkodzony. Należy wtedy oddać router na gwarancję.
Czy możesz wejść na stronę konfiguracyjną routera? adres http://192.168.1.1/

Czytałeś instrukcję postępowania przy konfiguracji routera? Zalogowałeś się do niego po adresie IP?

Zrobiłem wszystko jak jest w instrukcji i na ostatnim etapie instalacji "W zatwierdzeniu ustawień" wyskakuje mi błąd 020:

1.Proszę sprawdzić typ i parametry połączenia WAN
2.Proszę sprawdzić połączenie sieciowe i spróbować ponownie.

Na stronę wejść mogę i jedna zakładka mnie zainteresowała

Co to jest to PVC0? Niektórych ustawień podczas instalacji nie zmieniałem i być może coś źle wybrałem. Może mam inną Enkapsulację ale nie wiem jak to sprawdzić.

Zrób konfigurację przez Quick Setup -

Ostatnio tych danych używałem ze 3-4 lata temu. Nie pamiętam ich kompletnie skąd ja je mam wziąć? Można jakoś je zobaczyć na stronie konfiguracji liveboxa?

Login tak ale hasła już nie odczytasz. Pozostaje kontakt z dostawcą internetu.

Login będziesz miał na umowie, ale jak nie pamiętasz hasła to musisz zadzwonić na infolinię 801 505 505 i poprosić o przesłanie nowego hasła. Dostaniesz je, po potwierdzeniu danych z umowy, smsem.

Hasło i login swoją drogą a co z synchronizacją?

Tym razem nie mogłem się dostać do strony 192.168.1.1 ani 192.168.0.1 :expressionless: Próbowałem więc zainstalować sterowniki z płyty i już w pierwszej fazie instalacji wyskoczył błąd 006

W tym momencie.
komunikat błędu:
1.Proszę sprawdzić połączenie sieciowe
2.Proszę sprawdzić nr modelu routera
wszystko było podłączone dobrze. Dodam, że gdy poprzednio udało mi się połączyć z tą stroną konfiguracyjną tp link to było to pierwsze takie udane połączenie w tym modemie.

[quote="CHACA, post:9, topic:7956"]Hasło i login swoją drogą a co z synchronizacją?[/quote]Możesz coś więcej powiedzieć? Mnie wiele tych literek które są na obrazkach nic nie mówi. Np VPI, VCI i PPPoA VC-MUX, nie wiem za co one odpowiadają i czy są istotne.
Więc znów postanowiłem przełączyć kable pod Liveboxa i przez godzinę około nie mogłem się nim połączyć z netem :expressionless: Cały czas migała dioda(co oznacza brak połączenia z internetem). Ogółem odkąd tak raz podłączam jeden, raz drugi router to muszę odłączać kabel adsl z gniazdka w ścianie, resetować router od liveboxa i tak w kółko aż do skutku aż się internet połączy. Upierdliwe strasznie ale o tyle dziwne że tak się dzieje tylko gdy odepnę kabel adsl od liveboxa i podepnę go pod tp linka.

Kolego sterowniki nie są potrzebne do konfiguracji twojego routera. Wystarczy przeglądarka internetowa i połączenie w czasie konfiguracji tylko z TP-linkiem. Wszystko masz w poradniku.

Po pierwsze nie ustawiaj parametrów przez płytę. Do tego celu służy przeglądarka i adres IP- jak koledzy wspomnieli wcześniej. Post #3 tam powinna pojawić się adresacja od dostawcy, czyli tzw. synchronizacja. Dalej dostęp do internetu sam konfigurujesz. Jeżeli się nic nie dzieje to albo problem na łączu albo w routerze.

TUTAJ masz jak zmienić (nadać sobie nowe) hasło do Neostrady. Login już masz, wiec po wygenerowaniu nowego hasła spróbuj jeszcze raz skonfigurować połączenie wg TEJ INSTRUKCJI.

Co po zmianie hasła jeżeli nie ma synchro?

Co po zmianie hasła jeżeli nie ma synchro?
Racja, trochę źle zrozumiałem poprzednie posty. W takim razie pozostaje sprawdzić na Liveboxie (jesli Kolega jeszcze nie oddał), czy jest synchronizacja, a najlepiej ( przed ewentualna zmianą hasła) czy jest Internet. Jeśli na Liveboxie jest - to winny router 8951ND i trzeba go spróbować wykonać [url=https://openlinksys.info/articles.php?article_id=83]reset 30/30/30[/url] i zobaczyć, czy będzie synchronizacja na TP-Linku. Jeśli nie będzie mimo tego resetu... pozostaje reklamować router, bo przypuszczam, że reanimacja firmware przez złącze szeregowe to za dużo zabawy i nieopłacalne, skoro jest gwarancja.

Oczywiście hasło może sobie zmienić ja temu nie przeczę ale musi mieś synchronizację z operatorem. Bez tego dalej ani rusz :wink: Autor może spróbować zalogować się na router i w zakładce Status sprawdzić jaką wersję oprogramowania ma oraz wersję układową czyli V... lub po prostu odczytać ze spodniej naklejki.