Archer d5 gubienie wifi, połączenia

Raz na 3 tygodnie z tego co zauważyłem to w pewnym momencie znika sygnał wifi. Natomiast na routerze podstawowe kontrolki święcą. Po wyłączeniu i włączeniu routera wszystko działa prawidłowo. Może coś trzeba wyłączyć w ustawieniach?

Oprogramowanie masz najnowsze dostępne? Jak masz skonfigurowane radio (Wireless Settings i Wireless Security)?

Mam versje v1 oprogramowania i jest najnowsza. Zabezpieczenie WPA2-PSK. Sam nie wiem co może na to wpływać.

Poproszę o print screen-a z tych zakładek. Zrób też diagnostykę sieci bezprzewodowej -

To wygląda tak że nagle żaden z komputerów nie widzi sieci wifi. Nawet jak się wpisze połącz z siecią ssd nazwe i hasło to nie wykryto sieci. Zrobi sie on/off na routerze i od razu jest połączenie.

Czekam na materiały o które prosiłem bo inaczej nie ruszymy z miejsca. Twoje opisy są zbyt lakoniczne aby coś konkretnego wywnioskować.

To może tak napiszę.
Pracuje na laptopie przeglądam strony. Nagle ikonka od interentu wifi zmienia się na brak połączenia i brak internetu. Mimo zapamiętanego połączenia sieci bezprzewodowej, wpisywania ręcznie ponowne połączenie jest nie możliwe bo nie znajduje routera. Nawet przez wifi nie można wejść w ustawienia routera. Jedynie włączenie i wyłączenie routera powoduje że ponownie wszystko działa. Zaraz po restarcie automatycznie znajduje sieć wifi. Może to wina routera i się w pewnym momencie zawiesza.

Przez połączenie kablowe jest tak samo.

Nie sprawdzałem, ale jeśli jeszcze raz tak sie zdarzy to podłącze.

Przed chwilą miałem to samo. Brak internetu przez kabel jak i wifi. Na routerze główne diody świecą. Do konfiguracji routera nie można wejść nawet wtedy przez kabel. Po zrobieniu on/off internet od razu pojawił się przez kabel jak i wifi.
Czyli co wygląda jakby router się zawieszał? Pozostaje reklamować?
To jest chyba najnowszy update jaki mam routera.

Firmware version: 0.9.1 0.8 v002e.0 Build 150526 Rel.63088n Hardware version: Archer D5 v1 00000000

Jeżeli jeszcze na gwarancji to jak najbardziej.

Chyba że coś może być ustawione w routerze i potrzebuje restartu. Ostatnim razem zdarzyło się przed 19 a wczoraj był 11. Czyli tzw co miesiąc.

No i 5 minut temu ta sama sytuacja.

Router reklamowałeś u sprzedawcy?

Jeszcze nie, muszę znaleźć jakiś zastępczy jak ten wyślę.

No to na razie nie mamy o czym rozmawiać.

Jeśli reklamować to pewnie najszybciej będzie wysłać do odziału tp-linka.

Nie ma takiej możliwości. Reklamację składasz w miejscu zakupu.